
xa0xa0xa0xa0می رود فقط می رودxa0xa0ولی آنکه می ماند درد می کشد ،xa0xa0غصه می خورد ،xa0xa0بغض می کند ،xa0xa0اشک می ریزد وxa0xa0تمام اینها روحش را به آتش می کشدxa0xa0و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت آرام آرام خاکستر می شود …xa0xa0xa0xa0xa0آریxa0xa0.............، این است خاصیت عشق یک طرفه …...
ادامه مطلب
نگران نباشمن میدانم چگونهبا حسرت نبودنت تا کنمفقط برایم بنویسهنوز میخندیxa0...
ادامه مطلب